Máte nějaké otázky?

_

Na Vaše nejčastější dotazy jsme odpověděli, jejich seznam můžete vidět níže.

Dá se u Vás platit benefit kartami a šeky?

Ano, u nás můžete platit všemi v ČR dostupnými benefity. Je možno platit i benefit kartou.

Chci si nechat změřit zrak, jak nejlépe to udělat?

Můžete se u nás objednat on-line, telefonicky či přijít na pobočku a najdeme pro Vás vhodný termín.

Děláte brýle na počkání?

Ano brýle zhotovujeme do 1 hodiny. Jedná se o brýlová skla, která máme v běžných dioptriích na skladě. Do hodiny brousíme na počkání na pobočkách – Horní Počernice, Vysočany, Nymburk, Poděbrady, Liberec, Brandýs nad Labem.

Zvyknu si na multifokální/ progresivní brýle?

Každý měsíc máme desítky spokojených zákazníků. Nové technologie měření progresivních skel umožnují návyk co nejkratší a nejjednodušší. Obvykle návyk trvá 14 – 30 dní, pokud si na progresivní brýle nezvyknete, můžete u nás progresivní skla vrátit a dostanete za ně 2 páry klasických jednoohniskových skel zdarma.

Od jaké firmy máte brýlová skla?

Nejčastěji necháváme skla vyrábět v české firmě Omega optix nebo německé firmě Rodenstock. Skla splňují nejnáročnější požadavky zákazníků.

Kolik mě budou stát obruby /skla?

Naše optiky mají všechny cenové kategorie skel i obrub. Uspokojí poptávku všech zákazníků, stačí nám říct vaše požadavky.

Aplikujete kontaktní čočky i dětem?

Ano provádíme konzultaci k aplikaci kontaktních čoček i dětem přibližně od 7-8 let věku dítěte pod dohledem našeho očního lékaře. Stačí se objednat on-line na našich webových stránkách.

Čistíte brýle?

Brýle čistím moderním ultrazvukem, který odstraní i nečistoty, které si sami nedokážete vyčistit. Je dobré jednou za čas se u nás stavit. Brýle Vám ZDARMA vyčistíme a dotáhneme Vám všechny šroubky.

Opravujete brýle?

Ano opravujeme brýle. Na pobočkách provádíme drobné opravy – výměna šroubku, sedýlek, srovnání brýlí či náhradní díly. Větší opravy – pokud je to možné, zajištujeme externě.

Jak mám správně čistit brýle?

Brýle bychom měli čistit každý den. Je vhodné je dát pod kohoutek vlažné vody a poté speciálním mikrovláknem vyleštit. V případě velkého zanesení je vhodné použít mycí prostředek na nádobí a lehce brýle odmastit. NENÍ VHODNÉ POUŽITÍ LIHU. V naší optice si můžete koupit i multifunkční roztok na čistění brýlí včetně mikrovláknové utěrky.

DĚTSKÁ ORDINACE

Mohu přijít bez objednání?

Dětskou ordinaci lze navštívit pouze po předchozím objednání. Objednat se můžete na tel. čísle + 420 281 865 664, ev. elektronicky na adrese info@ocniklinikahp.cz.

Je možné vyšetření dítěte bez objednání v případě akutních obtíží?

Akutní případy u dětských pacientů ošetřujeme v naší všeobecné ambulanci, kam je možné přijít i bez objednání (vchod Oční klinika).

Kdy je vhodné dětského očního lékaře navštívit, pokud dítě nemá akutní potíže?

Po doporučení praktického lékaře nebo preventivně při výskytu dioptrických vad, šilhání, tupozrakosti či vrozených vývojových očních vad v nejbližší rodině.

Jedná se o mou první návštěvu, jak mám postupovat?

Při první návštěvě se, prosíme, zaregistrujte na recepci Oční kliniky – do karty pacienta se vyplňují údaje z karty zdravotního pojištění, údaje o bydlišti a telefonní kontakt.

Kde se ordinace dětského očního lékaře nachází?

Dětská ambulance a ortoptické pracoviště i s čekárnou se nachází v zadní části Oční optiky Horní Počernice (vchod ulice Lipí).

Je vhodné se na návštěvu dětského očního lékaře nějak připravit?

Doporučujeme připravit si informace o zdravotním stavu dítěte, okolnostech těhotenství, porodu a poporodního vývoje (v případě, že jsou k dispozici lékařské zprávy od jiných specialistů, které zdravotní stav dítěte shrnují, vhodné vzít s sebou), a dále údaje z tzv. rodinné anamnézy (rodinný výskyt očních vad dioptrických či vývojových, šilhání, tupozrakosti či jiného závažného očního onemocnění apod.).Pokud dítě v minulosti navštěvovalo jiného očního lékaře, doporučujeme přinést výpis z dokumentace, případně zprávu z posledního vyšetření.

Mění se něco v chodu ordinace za COVID pandemie?

V současné době není možné využívat herního koutku z hygienických důvodů. Dále prosíme pacienty, aby v čekárně dodržovali bezpečné rozestupy a na vyšetření docházeli v co nejmenším počtu s nasazeným respirátorem (dospělí a děti od 7 let).

Jak probíhá klasické vyšetření?

Základem je odběr anamnézy a informací o problému dítěte, dále měření dioptrií, vyšetření zrakové ostrosti (případně dalších zrakových funkcí) a vyšetření očí pomocí speciálních přístrojů.

Provádí se na klinice operační zákroky?

Operační zákroky u dětských pacientů se u nás neprovádí. Pokud problém dítěte vyžaduje chirurgické řešení, spolupracujeme s Oční klinikou dětí a dospělých 2. LF UK a FN Motol.

Kdy se mohu objednat na ortoptické pracoviště?

Objednat se můžete pouze po konzultaci s očním lékařem na základě jeho doporučení.